20 grudnia 2014

Moje ostatnie wygrane

No i proszę, wystarczyło trochę postraszyć mój aparat i zadziałał - za pierwszym razem! 

Przedstawiam więc Wam zdjęcia moich ostatnich wygranych - nie jest tego dużo i nie są to niestety jakieś "duże nagrody". Pokazuję tylko to, co już fizycznie do mnie doszło (tak, na szczęście jeszcze kilka nagród jest w drodze) :)

- bluzy z prince polo dla mnie i dla męża (bardzo fajny materiał i wygodna, szkoda tylko, że ma to logo),

'

- starter play z konkursu internetowego, 
- kawa inka z konkursu na inka.pl,


- tran vibovit junior z facebooka, 
- bon do Intermarche na 100 zł z konkursu na blogu,
- wejściówka na "kino na obcasach" z konkursu na facebooku (już wykorzystałam, świetna zabawa),


- przelew na 100 zł z konkursu internetowego,
- podwójna wejściówka na maraton Hobbita 3D z konkursu na facebooku (zrealizowane dzisiejszej nocy),
- kod na pizzę w Dominium (z konkursu na facebooku).

Będę sukcesywnie wrzucać zdjęcia kolejnych nagród. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz